2024-10-29 Kūrybinės dirbtuvės

2024 m. spalio 29 d. buvo organizuotas Druskininkų savivaldybės įstaigų socialinių pedagogų metodinio būrelio susirinkimas – kūrybinės dirbtuvės „Dėmesingas aš“. „Saulės“ pagrindinės mokyklos socialinė pedagogė Vaida Mikelionienė pasidalino darbo stebėjimo Ispanijos mokykloje bei kursuose Kroatijoje įgytomis žiniomis ir darbo metodais (Erasmus+ KA1 mobilumo projekto Nr. 2023-1-LT01-KA122-SCH-000142489 „Aš noriu. Aš galiu“ veiklos). Po patirties pristatymo kūrybinių dirbtuvių dalyviai diskutavo, kokius metodus būtų galima pritaikyti mūsų įstaigose, patys išbandė keletą metodų, dalijosi idėjomis, įžvalgomis.


2024-10-28 Gerosios patirties renginys

2024 m. spalio 28 d. Druskininkų savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų ir Lazdijų Motiejaus Gustaičio gimnazijos anglų kalbos mokytojai dalyvavo mokymuose „Pamoka, kurioje kiekvienas patiria sėkmę“. Gerąja patirtimi dalijosi Klaipėdos Baltijos gimnazijos anglų kalbos mokytoja ekspertė Rima Čiučiulkaitė. Lektorė kuria įtraukiuosius metodus ir praktiškai pritaiko savo pamokose. Mokymų dalyviai nuo pat pirmų minučių buvo įtraukti į aktyvią veiklą: visus pristatytus įrankius ir metodus išbandė patys.


METODINĖ DIENA

Gegužės 14 dieną Druskininkų savivaldybės ugdymo įstaigų socialinių pedagogų metodinio būrelio nariai vyko į Veisiejų Sigito Gedos gimnaziją ir Veisiejų šeimos centrą. Išvykos metu buvo plėtojamas bendradarbiavimas tarp Lazdijų rajono ir Druskininkų savivaldybės socialinių pedagogų, ieškoma naujų veiklos būdų, padedančių kiekvienam vaikui siekti asmeninės pažangos. Dėkojame už nuoširdų priėmimą, pasidalijimą žiniomis bei sukaupta patirtimi socialinėms pedagogėms Jūratei Matulevičienei ir Onai Janulevičienei bei švietimo pagalbos specialistei Raimondai Varnelienei.


METODINĖ DIENA

Sausio 4 d. organizuota metodinė diena – praktinės / kūrybinės dirbtuvės. Mokytojai, dalyvavę atnaujinto ugdymo turinio mokymuose – UTA ambasadoriai – pristatė kolegoms aktualią medžiagą (pamokos planavimas, pamakos tikslo, uždavinių formulavimas, vertinimas ir įsivertinimas, grįžtamasis ryšys ir refleksija ir kt.), atliko praktines užduotis.
Atnaujinto ugdymo turinio įgyvendinimo iššūkiai buvo aptarti apskritojo stalo diskusijoje. Mokytojai dalijosi praktine patirtimi, vertais dėmesio skaitmeniniais ištekliais, originaliomis užduotimis.